Круглий стіл "Актуальні питання викладання історії та правознавства"

Місце проведення: Запорізька гімназія № 50
Мета: обговорення можливостей застосування інноваційних освітніх технологій для вирішення актуальних питань педагогічного процесу.
Завдання:
  • представлення перспективного педагогічного досвіду вчителів історії та правознавства регіону;
  • визначення можливостей впровадження ППД в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів регіону;
  • обговорення переліку актуальних питань, вирішення яких покладається як на навчальний заклад в цілому, так і на вчителя історії зокрема.
Фотоальбом

Питання для обговорення:

1. Актуальні проблеми історичної освіти
2. Завдання та можливості вирішення питання формування національної самосвідомості учнів засобами історичної освіти.
3. Впровадження інноваційних освітніх технологій на уроках історії.


Керівник: Сирцова О.М., к.і.н., доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін. Актуальні питання історичної освіти


Учасники обговорення:




Бондажевська Оксана Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель історії  Енергодарського навчально-виховного комплексу № 1 Енергодарської міської ради Запорізької області. Формування критичного мислення учнів на уроках історії засобами ІКТ









Васецька Тетяна Олександрівна, методист, вчитель історії Запорізького навчально-виховного комплексу «Запорізька Січ» військово-спортивного профілю Запорізької міської ради. Біоадекватне навчання:  сутність, переваги та перспективи







Дашко Марина Володимирівна, вчитель історії Запорізької гімназії № 25 гуманітарного профілю Запорізької міської ради. Використання інноваційних технологій на уроках історії






Дубасова Ганна Сергіївна, вчитель історії Запорізької гімназії № 45 Запорізької міської ради. Дебати – як засіб формування метапредметних вмінь та засіб нової освіти



Кулініч Олена Миколаївна, вчитель історії Запорізького колегіуму «Мала гуманітарна академія» Запорізької міської ради. Використання  тестових технологій при викладанні історії для підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання


Кулініч Оксана Петрівна, заступник директора з виховної роботи, вчитель історії Запорізької спеціалізованої І-ІІІ ступенів школи № 40 Запорізької міської ради. Використання елементів компаративного аналізу,  інтерактивних технологій та міжпредметних зв’язків під час вивчення суспільствознавчих дисциплін



Прохорова Катерина Володимирівна, вчитель історії Запорізького багатопрофільного ліцею № 62 Запорізької міської ради. Формування національної самосвідомості тапатріотизму учнів на уроках історії та позакласній діяльності засобами ІКТ



Соболенко Юлія Петрівна, вчителя історії Запорізького навчально- виховного комплексу № 67 Запорізької міської ради. Впровадження елементів музейної педагогіки в навчально-виховний процес






Фернатянська Вероніка Олександрівна, вчитель історії та правознавства Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 95 Запорізької міської ради. Інноваційні технології на узагальнюючих уроках історії та правознавства
Додаткові матеріали




Чертова Юлія Генадіївна, заступник директора з виховної роботи Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 55 Запорізької міської ради. Формування громадянсько-патріотичної особистості учня в процесі  взаємодії навчального закладу з правоохоронними органами в пошуково-дослідницькому режимі



Шингур Ірина Олександрівна, вчитель історії  комунального закладу  «Гуляйпільська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів № 1»  Гуляйпільської районної ради. Формування національної свідомості учнів шляхом використанняпедагогічних інноваційних технологій



Ястребова Наталія Олександрівна, вчитель історії Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 77 Запорізької міської ради. Формування патріотизму та національної свідомості учнів засобами краєзнавства та народної педагогіки

Немає коментарів:

Дописати коментар