Тези, статті

Тези
  1. Małgorzata Franc, Staropolska Szkoła Wyższa Wydział Pedagogiczny (м. Варшава, Польща). Metoda warsztatowa w edukacji dorosłych. 
  2. Александров В.М., Александрова О.Ф., Запорізький національний університет (м. Запоріжжя, Україна). Потенціал нових дидактичних моделей неперервної освіти 
  3. Аніщенко О.В., Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (м. Київ, Україна). Неформальна освіта дорослих: українські реалії.
  4. Базиль Л.О., Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Б.Грінченка (м. Київ, Україна). Створення інноваційного корекційно-розвивального простору: здобутки дослідно-експериментальної роботи. 
  5. Бостан Л.М., Запорізький національний університет (м.Запоріжжя, Україна), Батліна Л.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Гуманитаризация юридического образовательного пространства в Украине: проблемы и перспективы.
  6. Бостан С.К., Запорізький національний технічний університет (м.Запоріжжя, Україна), Батліна Л.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна)Проблемы дистанционного обучения в системе высшего образования Украины.
  7. Ботгрос И.В., Боканча В.Н., Институт педагогических наук (г. Кишинев, Республика Молдова). Когнитивная и конструктивная общность учителя и учащегося.
  8. Васильченко Л.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Модульний підхід до організації післядипломної педагогічної освіти.
  9. Ветров О.М., Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка (м. Кіровоград, Україна). Comparative study of vocational education and training in the USA and Ukraine.
  10. Ґанайова М., Кошицький університет імені Павла Йозефа Шафарика (м. Кошице, Словацька республіка), Староста В.В. Ужгородський національний університет (м.Ужгород, Україна). Školský systém v Slovenskej republike.
  11. Головко М.В., Інститут педагогіки НАПН України (м. Київ, Україна). Удосконалення змісту шкільної природничої освіти як необхідна умова формування науково-природничої компетентності учнів загальноосвітньої школи.
  12. Дехтяренко С.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна), Жандарова Л.Б., Середня школа № 2 (м. Токмак, Україна), Скворцова Л.О., Загальноосвітня школа № 5 (м. Токмак, Україна). Реалізація нових дидактичних моделей в навчальному процесі. 
  13. Дехтяренко С.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна), Яковенко І.С., Технічний ліцей м. Запоріжжя (м.Запоріжжя, Україна). Контроль та оцінювання якосіт в хімічній освіті.
  14. Жадан Р.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Місце і роль економічної освіти населення в системі безперервної освіти
  15. Каракатсаніс Т.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Основні напрями підвищення якості професійної та післядипломної педагогічної освіти в Європейському Союзі
  16. Караман С.О., Київський університет ім. Б.Грінченка (м. Київ, Україна). Формування акмелінгвістичної майстерності вчителів української мови в системі післядипломної освіти.
  17. Караман О.В., Київський університет ім. Б.Грінченка (м. Київ, Україна). Педагогічна риторика як важливий складник професійної підготовки вчителів-словесників.
  18. Клименко Л.О., Ліскович О.В., Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м. Миколаїв, Україна). Підготовка вчителя астрономії у процесі підвищення кваліфікації до впровадження STEM-освіти.  
  19. Корицька Г.Р., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Проектування електронного освітнього середовища для навчання учнів української мови засобами веб-технологій. 
  20. Коробка Л.М., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м. Суми, Україна). Підготовка працівників психологічної служби в системі підвищення кваліфікації до діяльності з підтримки здоров’я учасників освітнього процесу
  21. Коробов Т.Е., Днепропетровский национальный университет им. О.Гончара (г.Днепропетровск, Украина). Структурирование учебного материала как средство оптимизации обучения.
  22. Куринная А.Ф., Запорожский областной институт последипломного педагогического образования (г. Запорожье, Украина). Развитие коммуникативного потенциала учителя в системе непрерывного образования.
  23. Лісіцин В.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Справедливість – аксіологічна домінанта неперервної освіти.
  24. Луганська О.В., Запорізький національний університет (м. Запоріжжя, Україна). Аксіологічні пріоритеті сучасної української молоді.
  25. Мариновська О.Я., Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м. Івано-Франківськ, Україна,). Конкурентоспроможна особистість: шляхи вирішення проблеми у педагогічних дослідженнях.
  26. Оросова Р., Новакова З., Староста В., Кошицький університет імені Павла Йозефа Шафарика (м. Кошице, Словацька республіка). Sebareflexia v príprave budúcich učiteľov
  27. Павленко А.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Якість шкільної природничо-математичної освіти у контексті європейського освітнього і культурного простору.
  28. Пашков В.В., Запорожский областной институт последипломного педагогического образования (г. Запорожье, Украина). Трансформация университетского образования в информационной цивилизации.
  29. Пликонос Д.Д., Запорізький національний технічний університет (м. Запоріжжя, Україна). Концепція "Smart-освіти" - глобальний тренд у розвитку безперервної освіти.
  30. Проценко І.І., Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка (м. Суми, Україна). Структурні компоненти дидактичної моделі формування професійно-творчих умінь майбутнього вчителя у процесі евристичної діалогової взаємодії.
  31. Путий Т.Н., Запорожский областной институт последипломного педагогического образования (г. Запорожье, Украина). Е-learning в практике непрерывного педагогического образования: внешние и внутренние мотиваторы. 
  32. Сирцова О.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна).  Узагальнення та презентація перспективного педагогічного досвіду вчителя як складова неперервної освіти. 
  33. Склярова І.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогінчої освіти (м.Запоріжжя, Україна). Педагогічні умови забезпечення якості дистанційного навчання у системі післядипломної педагогічної освіти
  34. Смірнова Л.Л., Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (м. Кіровоград, Україна). Неперервна освіта в Словаччині (аналіз закордонного педагогічного досвіду).
  35. Шандрук С.І., Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка (м. Кіровоград, Україна). Сучасна система підвищення кваліфікації вчителів у США
  36. Шацька Н.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м. Запоріжжя, Україна). До питання про застосування новітніх інформаційних технологій у системі неперервної освіти.
  37. Шашок В.Н., Академия последипломного образования (г.Минск, Беларусь). Информационно-коммуникационные технологии как стимул непрерывного образования воспитателей дошкольного образования.


Статті
  1. Ветров О.М., Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка (м. Кіровоград, Україна). Коледжі в системі професійно-технічної освіти США. 
  2. Охріменко З.В., Інститут проблем виховання НАПН України (м. Київ, Україна). Проблема професійного консультування старшокласників в рамках соціального партнерства
  3. Пашков В.В., Запорожский областной институт последипломного педагогического образования (г. Запорожье, Украина). Трансформация высшего образования в XXI веке: от традиционного университета к открытому. 
  4. Подмазін С.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Життя і творчість: екзистенційний вимір.
  5. Шандрук С.І., Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка (м. Кіровоград, Україна). Професійна перепідготовка американського вчителя на засадах особистісного та андрагогічного підходів. 
  6. Шевченко В.Л., Інститут ПТО НАПН України (м. Київ, Україна). Інформаційнийосвітній простір системи професійно-технічної освіти: виклики, досягнення ташляхи вирішення проблем.
  7. Шевченко С.П., Таврійський державний агротехнологічний університет (м.Мелітополь, Україна). The best age for learning a foreign language.

Постерна доповідь

Демиденко С.І., Центр дитячої та юнацької творчості імені В.Гнаровської м.Вільнянська Вільнянського району Запорізької області (м. Вільнянськ, Україна). Алгоритм створення очно-заочної постійно діючої школи самоосвіти «Творчий розвиток педагогів».

Немає коментарів:

Дописати коментар