Тези
- Małgorzata Franc, Staropolska Szkoła Wyższa Wydział Pedagogiczny (м. Варшава, Польща). Metoda warsztatowa w edukacji dorosłych.
- Александров В.М., Александрова О.Ф., Запорізький національний університет (м. Запоріжжя, Україна). Потенціал нових дидактичних моделей неперервної освіти
- Аніщенко О.В., Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (м. Київ, Україна). Неформальна освіта дорослих: українські реалії.
- Базиль Л.О., Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Б.Грінченка (м. Київ, Україна). Створення інноваційного корекційно-розвивального простору: здобутки дослідно-експериментальної роботи.
- Бостан Л.М., Запорізький національний університет (м.Запоріжжя, Україна), Батліна Л.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Гуманитаризация юридического образовательного пространства в Украине: проблемы и перспективы.
- Бостан С.К., Запорізький національний технічний університет (м.Запоріжжя, Україна), Батліна Л.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Проблемы дистанционного обучения в системе высшего образования Украины.
- Ботгрос И.В., Боканча В.Н., Институт педагогических наук (г. Кишинев, Республика Молдова). Когнитивная и конструктивная общность учителя и учащегося.
- Васильченко Л.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Модульний підхід до організації післядипломної педагогічної освіти.
- Ветров О.М., Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка (м. Кіровоград, Україна). Comparative study of vocational education and training in the USA and Ukraine.
- Ґанайова М., Кошицький університет імені Павла Йозефа Шафарика (м. Кошице, Словацька республіка), Староста В.В. Ужгородський національний університет (м.Ужгород, Україна). Školský systém v Slovenskej republike.
- Головко М.В., Інститут педагогіки НАПН України (м. Київ, Україна). Удосконалення змісту шкільної природничої освіти як необхідна умова формування науково-природничої компетентності учнів загальноосвітньої школи.
- Дехтяренко С.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна), Жандарова Л.Б., Середня школа № 2 (м. Токмак, Україна), Скворцова Л.О., Загальноосвітня школа № 5 (м. Токмак, Україна). Реалізація нових дидактичних моделей в навчальному процесі.
- Дехтяренко С.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна), Яковенко І.С., Технічний ліцей м. Запоріжжя (м.Запоріжжя, Україна). Контроль та оцінювання якосіт в хімічній освіті.
- Жадан Р.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Місце і роль економічної освіти населення в системі безперервної освіти.
- Каракатсаніс Т.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Основні напрями підвищення якості професійної та післядипломної педагогічної освіти в Європейському Союзі.
- Караман С.О., Київський університет ім. Б.Грінченка (м. Київ, Україна). Формування акмелінгвістичної майстерності вчителів української мови в системі післядипломної освіти.
- Караман О.В., Київський університет ім. Б.Грінченка (м. Київ, Україна). Педагогічна риторика як важливий складник професійної підготовки вчителів-словесників.
- Клименко Л.О., Ліскович О.В., Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м. Миколаїв, Україна). Підготовка вчителя астрономії у процесі підвищення кваліфікації до впровадження STEM-освіти.
- Корицька Г.Р., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Проектування електронного освітнього середовища для навчання учнів української мови засобами веб-технологій.
- Коробка Л.М., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м. Суми, Україна). Підготовка працівників психологічної служби в системі підвищення кваліфікації до діяльності з підтримки здоров’я учасників освітнього процесу.
- Коробов Т.Е., Днепропетровский национальный университет им. О.Гончара (г.Днепропетровск, Украина). Структурирование учебного материала как средство оптимизации обучения.
- Куринная А.Ф., Запорожский областной институт последипломного педагогического образования (г. Запорожье, Украина). Развитие коммуникативного потенциала учителя в системе непрерывного образования.
- Лісіцин В.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Справедливість – аксіологічна домінанта неперервної освіти.
- Луганська О.В., Запорізький національний університет (м. Запоріжжя, Україна). Аксіологічні пріоритеті сучасної української молоді.
- Мариновська О.Я., Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м. Івано-Франківськ, Україна,). Конкурентоспроможна особистість: шляхи вирішення проблеми у педагогічних дослідженнях.
- Оросова Р., Новакова З., Староста В., Кошицький університет імені Павла Йозефа Шафарика (м. Кошице, Словацька республіка). Sebareflexia v príprave budúcich učiteľov.
- Павленко А.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Якість шкільної природничо-математичної освіти у контексті європейського освітнього і культурного простору.
- Пашков В.В., Запорожский областной институт последипломного педагогического образования (г. Запорожье, Украина). Трансформация университетского образования в информационной цивилизации.
- Пликонос Д.Д., Запорізький національний технічний університет (м. Запоріжжя, Україна). Концепція "Smart-освіти" - глобальний тренд у розвитку безперервної освіти.
- Проценко І.І., Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка (м. Суми, Україна). Структурні компоненти дидактичної моделі формування професійно-творчих умінь майбутнього вчителя у процесі евристичної діалогової взаємодії.
- Путий Т.Н., Запорожский областной институт последипломного педагогического образования (г. Запорожье, Украина). Е-learning в практике непрерывного педагогического образования: внешние и внутренние мотиваторы.
- Сирцова О.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Узагальнення та презентація перспективного педагогічного досвіду вчителя як складова неперервної освіти.
- Склярова І.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогінчої освіти (м.Запоріжжя, Україна). Педагогічні умови забезпечення якості дистанційного навчання у системі післядипломної педагогічної освіти
- Смірнова Л.Л., Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (м. Кіровоград, Україна). Неперервна освіта в Словаччині (аналіз закордонного педагогічного досвіду).
- Шандрук С.І., Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка (м. Кіровоград, Україна). Сучасна система підвищення кваліфікації вчителів у США.
- Шацька Н.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м. Запоріжжя, Україна). До питання про застосування новітніх інформаційних технологій у системі неперервної освіти.
- Шашок В.Н., Академия последипломного образования (г.Минск, Беларусь). Информационно-коммуникационные технологии как стимул непрерывного образования воспитателей дошкольного образования.
Статті
- Ветров О.М., Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка (м. Кіровоград, Україна). Коледжі в системі професійно-технічної освіти США.
- Охріменко З.В., Інститут проблем виховання НАПН України (м. Київ, Україна). Проблема професійного консультування старшокласників в рамках соціального партнерства.
- Пашков В.В., Запорожский областной институт последипломного педагогического образования (г. Запорожье, Украина). Трансформация высшего образования в XXI веке: от традиционного университета к открытому.
- Подмазін С.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (м.Запоріжжя, Україна). Життя і творчість: екзистенційний вимір.
- Шандрук С.І., Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка (м. Кіровоград, Україна). Професійна перепідготовка американського вчителя на засадах особистісного та андрагогічного підходів.
- Шевченко В.Л., Інститут ПТО НАПН України (м. Київ, Україна). Інформаційнийосвітній простір системи професійно-технічної освіти: виклики, досягнення ташляхи вирішення проблем.
- Шевченко С.П., Таврійський державний агротехнологічний університет (м.Мелітополь, Україна). The best age for learning a foreign language.
Постерна доповідь
Демиденко С.І., Центр дитячої та юнацької творчості імені В.Гнаровської м.Вільнянська Вільнянського району Запорізької області (м. Вільнянськ, Україна). Алгоритм створення очно-заочної постійно діючої школи самоосвіти «Творчий розвиток педагогів».
Немає коментарів:
Дописати коментар