Електронне навчання
української мови та літератури в контексті неперервної освіти
Місце проведення: КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти» ЗОР, ауд. № 25
Дата проведення: 20 квітня 2016 року
Час
проведення: 10.00
Мета: обговорення
проблеми неперервної мовної освіти в умовах глобальних перетворень; проблеми
формування та розвитку професійної компетентності вчителя української мови та
літератури в системі неперервної освіти.
Завдання:
визначити складові
формування електронного освітнього середовища в умовах оновлення змісту освіти;
з’ясувати
основні підходи до організації навчально-пізнавальної
діяльності учнів в умовах розвитку хмаро орієнтованого середовища;
визначити шляхи
ефективного використання інноваційних педагогічних технологій навчання мови та
літератури в освітньому процесі.
Програма роботи «круглого столу»
Розвиток риторичної компетентності старшокласників у процесі
україномовної освіти (Кучерук О.А., доктор педагогічних наук,
професор кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства Житомирського
державного університету ім. І. Франка, м. Житомир).
Веб-майданчик як засіб
організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови
(Корицька Г.Р., кандидат філологічних наук, доцент кафедри філософії та
суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, м. Запоріжжя).
Науково-методичний супровід неперервної освіти педагога в умовах розвитку
ІК-технологій (дайджест) (Шацька Н.М., кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Запорізький
обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, м. Запоріжжя).
Упровадження хмарних технологій на уроках української мови (Колесник
Т.А., учитель української мови та літератури Кушугумського НВК «школа І-ІІІ
ст.-гімназія «Інтелект» Запорізького району Запорізької області, «спеціаліст
вищої категорії», «учитель-методист»).
Хмарна майстерня як засіб формування
ІК-компетентності вчителя української мови та літератури (Пересунько Т.М.,
учитель української мови та літератури Балабинського НВК «школа І-Ш
ступенів-гімназія «Престиж» Запорізького району Запорізької області, «спеціаліст
вищої категорії», «учитель-методист»).
Навчання української мови учнів
засобами онлайн-технологій в умовах сільської місцевості (Подлєсна І.С.,
учитель української мови та літератури Новоспаської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Приазовського району Запорізької області, «спеціаліст вищої категорії»).
Дистанційне навчання в середній
школі: досвід, проблеми, перспективи (Шиліна Г.А., учитель української мови та
літератури Мелітопольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №11, «спеціаліст вищої
категорії», «учитель-методист», м. Мелітополь).
Формування предметної компетентності на уроках української мови в
контексті інноваційного освітнього простору (Пелипенко С.І.,
учитель української мови та літератури Енергодарської ЗОШ І-ІІІ ступенів
№ 2, «спеціаліст вищої категорії», «старший учитель», м. Енергодар).
Можливості використання блогу в умовах створеннях маро орієнтованого
середовища навчання української мови та літератури (Сисоєва
Т.Ю., учитель української мови та літератури Запорізької
гімназії № 93, «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»,
м. Запоріжжя).
Структура електронного навчального курсу «Практикум з української мови»
(Саввон О.Г., учитель української мови та літератури Мелітопольської ЗОШ І-ІІІ
ступенів № 11, «спеціаліст вищої категорії», м. Мелітополь).
Упроваження інноваційної досідно-експериментальної діяльності і умовах створення
хмаро орієнтованого навчального середовища (Бондар О.І,,
учитель української мови та літератури Мелітопольської ЗОШ І-ІІІ
ступенів № 11, "спеціаліст вищої категорії", м. Мелітополь).
Використання сервісів мережі Інтернет на уроках української мови та
літератури з урахуванням психофізичних особливостей учнів (Єрмак
Т.І., учитель української мови та літератури Мелітопольської ЗОШ І-ІІІ
ступенів № 8, «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»,
м. Мелітополь).
Навчання української мови учнів 6-А
класу Вільнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 засобами мережних
технологій (Дмитренко І.В., учитель української мови та
літератури Вільнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Вільнянського
району Запорізької області,«спеціаліст вищої категорії»,
«учитель-методист»)
Використання міжпредметних зв'язків на уроці української літератури (Клим
Ю.В., учитель української мови та літератури Запорізької гімназії
№ 45, «спеціаліст І категорії», м. Запоріжжя)
Форми і методи формування самоосвіти учнів як запоруки безперервної
освіти засобами сучасної української літератури (з досвіду роботи кафедри
філології Запорізької ЗОШ № 75) (Камінська В.А., учитель
української мови та літератури Запорізької ЗОШ №75, «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»)
Корицька Г.Р., кандидат філологічних наук, доцент
кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Запорізький
обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, м. Запоріжжя
097-709-83-12
097-709-83-12
Інноваційно, креативно, перспективно!!! Успіхів у впровадженні!
ВідповістиВидалитиДосить змістовно, інноваційно, перспективно. Дякуємо за корисну інформацію та ідеї.
ВідповістиВидалитиДякуємо організаторам за приємні емоції, креативні ідеї!
ВідповістиВидалитиДякуємо за чудову можливість отримати змістовні знання у своїй професійній діяльності. Бажаємо Вам творчої наснаги та нових ідей.
ВідповістиВидалити