Круглий стіл "Електронне навчання української мови та літератури в контексті неперервної освіти"

Електронне навчання української мови та літератури в контексті неперервної освіти

Місце проведення: КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, ауд. № 25

Дата проведення: 20 квітня 2016 року

Час проведення: 10.00

Мета: обговорення проблеми неперервної мовної освіти в умовах глобальних перетворень; проблеми формування та розвитку професійної компетентності вчителя української мови та літератури в системі неперервної освіти.

Завдання:
визначити складові формування електронного освітнього середовища в умовах оновлення змісту освіти;
з’ясувати основні підходи до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів в умовах розвитку хмаро орієнтованого середовища;
визначити шляхи ефективного використання інноваційних педагогічних технологій навчання мови та літератури в освітньому процесі.

Програма роботи «круглого столу»

Розвиток риторичної компетентності старшокласників у процесі україномовної освіти (Кучерук О.А., доктор педагогічних наук, професор кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства Житомирського державного університету ім. І. Франка, м. Житомир).


Веб-майданчик як засіб організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови (Корицька Г.Р., кандидат філологічних наук, доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, м. Запоріжжя).


Powered by emaze 
Науково-методичний супровід неперервної освіти педагога в умовах розвитку ІК-технологій (дайджест) (Шацька Н.М., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, м. Запоріжжя).

Упровадження хмарних технологій на уроках української мови (Колесник Т.А., учитель української мови та літератури Кушугумського НВК «школа І-ІІІ ст.-гімназія «Інтелект» Запорізького району Запорізької області, «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»).

Хмарна майстерня як засіб формування ІК-компетентності вчителя української мови та літератури (Пересунько Т.М., учитель української мови та літератури Балабинського НВК «школа І-Ш ступенів-гімназія «Престиж» Запорізького району Запорізької області, «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»).
Powered by emaze
 


Навчання української мови учнів засобами онлайн-технологій в умовах сільської місцевості (Подлєсна І.С., учитель української мови та літератури Новоспаської ЗОШ І-ІІІ ступенів Приазовського району Запорізької області, «спеціаліст вищої категорії»).

Дистанційне навчання в середній школі: досвід, проблеми, перспективи (Шиліна Г.А., учитель української мови та літератури Мелітопольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №11, «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»,  м. Мелітополь).

Формування предметної компетентності на уроках української мови в контексті інноваційного освітнього простору (Пелипенко С.І., учитель української мови та літератури Енергодарської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, «спеціаліст вищої категорії», «старший учитель», м. Енергодар).

Можливості використання блогу в умовах створеннях маро орієнтованого середовища навчання української мови та літератури (Сисоєва Т.Ю., учитель української мови та літератури Запорізької гімназії № 93, «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»,  м. Запоріжжя).

Структура електронного навчального курсу «Практикум з української мови» (Саввон О.Г., учитель української мови та літератури Мелітопольської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 11, «спеціаліст вищої категорії», м. Мелітополь).

Упроваження інноваційної досідно-експериментальної діяльності і умовах створення хмаро орієнтованого навчального середовища (Бондар О.І,, учитель української мови та літератури  Мелітопольської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 11, "спеціаліст вищої категорії", м. Мелітополь).

Використання сервісів мережі Інтернет на уроках української мови та літератури з урахуванням психофізичних особливостей учнів (Єрмак Т.І., учитель української мови та літератури Мелітопольської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8, «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»,  м. Мелітополь).

Навчання української мови учнів 6-А класу Вільнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 засобами мережних технологій (Дмитренко І.В., учитель української мови та літератури Вільнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Вільнянського району Запорізької області,«спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»)

Використання міжпредметних зв'язків на уроці української літератури (Клим Ю.В., учитель української мови та літератури Запорізької гімназії № 45, «спеціаліст І категорії»,  м. Запоріжжя)

Форми і методи формування самоосвіти учнів як запоруки безперервної освіти засобами сучасної української літератури (з досвіду роботи кафедри філології Запорізької ЗОШ № 75)  (Камінська В.А.,  учитель української мови та літератури  Запорізької ЗОШ №75, «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»)

Корицька Г.Р., кандидат філологічних наук, доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, м. Запоріжжя
097-709-83-12















4 коментарі:

  1. Інноваційно, креативно, перспективно!!! Успіхів у впровадженні!

    ВідповістиВидалити
  2. Досить змістовно, інноваційно, перспективно. Дякуємо за корисну інформацію та ідеї.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякуємо організаторам за приємні емоції, креативні ідеї!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякуємо за чудову можливість отримати змістовні знання у своїй професійній діяльності. Бажаємо Вам творчої наснаги та нових ідей.

    ВідповістиВидалити